Termeni și condiții generale de vânzare


TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE DE VÂNZARE

I.ORDIN

Prezentul acord este executat cu bună-credință de către părți. Înainte de a plasa comanda menționată aici, clientul recunoaște că a primit toate informațiile necesare și decisive pentru exercitarea alegerii sale și a actului său de cumpărare. Prin urmare, părțile exclud aplicarea articolului 1130 și următoarele din Codul civil. Orice comandă implică acceptarea fără rezerve de către Client și acceptarea deplină a acestor Termeni și Condiții Generale de
Vânzare (TCG), care au prioritate față de orice alt document al Clientului și, în special, față de orice Termeni și Condiții Generale de Cumpărare, cu excepția cazului în care SITECH România a convenit în mod expres. Acești T&C se aplică oricărei vânzări de Materiale, piese, servicii, unelte, echipamente, denumite în continuare separat sau împreună „Echipament”, „Parte”, „Servicii”; „VRS”, produs de SITECH România. Termenii și condițiile speciale de vânzare atașate sunt considerate a fi cunoscute și acceptate de către Client.

II. PREȚURI

2.1 TARIFE Prețul se bazează pe prețul emis de SITECH România și acceptat de Client la momentul semnării acestor termeni și condiții. Prețul este ex-atelier la SITECH România. In cazul livrării într-o altă locație agreată de părți, transportul va fi taxat suplimentar. Părțile sunt de acord și Clientul acceptă că prețurile pot varia în considerarea unei creșteri a tarifelor producătorului (datorată în special creșterii prețului materiilor prime) și / sau a oricăror taxe. 

2.2 ACORD În cazul în care Clientul se retrage, răspunderea sa contractuală poate fi pusă în aplicare. În acest caz, suma plătită este achiziționată de SITECH România, care își rezervă dreptul de a solicita despăgubiri până la valoarea prejudiciului suferit în plus.

III. TERMENE DE PLATĂ

În funcție de opțiunile alese de Client pe formularul de comandă, plata se va face conform termenilor contractuali specificați în contract. Plata înseamnă colectarea efectivă de către SITECH România. Facturile cu prețuri sub 200 € sunt supuse plății în numerar la primirea comenzii. Facturile cu prețul de 200 € sau mai mult sunt supuse plății în următorii termeni: 20% depozit la momentul comenzii, 80% net de 30 de zile de la data facturii. Toate condițiile de plată menționate mai sus sunt fără reducere sau reducere. În cazul în care un model de hardware și / sau piesa comandată nu mai este fabricată, comanda va fi anulată automat. În acest caz, depozitele plătite de Client îi vor fi returnate fără nicio compensație sau daune datorate de SITECH România. În caz de întârziere a efectuării plăților, în conformitate cu articolul L 441-6 din Codul comercial, se datorează o despăgubire calculată pe baza a trei ori rata dobânzii legale și se calculează pro rata temporis din ziua următoare scadenței, fără a fi necesară o notificare. în vigoare, precum și o compensație forfetară pentru costurile de recuperare de 40 EUR

IV. DREPTUL DE RETENȚIE ȘI TRANSFERUL RISCULUI
În absența unor prevederi specifice, transferul dreptului de proprietate asupra Echipamentului este suspendat până la plata integrală a prețului de către Client, în special în cazul termenelor de plată (articolele 2367 și următoarele din Codul civil). Riscurile legate de Echipament sunt transferate Clientului imediat ce Echipamentul este pus la dispoziție.

V. TRANSPORT
Echipamentul și/sau Piesa sunt transportate pe cheltuiala și riscul Clientului. Pentru Echipament, în caz de deteriorare sau lipsă a comenzilor, este responsabilitatea Clientului să exprime rezerve cu privire la raportul de livrare și să le notifice transportatorului prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire în termen de 72 de ore de la primirea echipamentului. În cazul în care Clientul nu preia livrarea echipamentului comandat la 8 zile de la primirea unei notificări scrise care îl informează despre disponibilitatea acestuia, SITECH România își rezervă dreptul de a dispune de echipament și de a amâna executarea comenzii la o dată ulterioară.

VI. LIVRARE
Locul, termenii și termenele de livrare sunt indicate pe formularul de comandă. În cazul unei întârzieri în livrare, părțile pot conveni asupra unui nou termen limită, dar în niciun caz întârzierile în livrare nu vor atrage anularea și / sau modificarea comenzii de cumpărare. Acestea nu pot genera daune-interese. Clauzele de penalizare care apar pe documentele comerciale ale Clientului sunt inaplicabile.

VII. GARANȚIE LEGALĂ
7.1 GARANȚIE PIESE ȘI ECHIPAMENTE:
7.1.1 -. Domeniul de aplicare al garanției legale
În absența unor dispoziții specifice, în special extinderi ale garanției, garanția standard se aplică oricărui defect al materialului și / sau fabricării echipamentului vândut. Acesta acoperă numai piesele și componentele originale. În cazul în care au fost efectuate reparații sau înlocuiri de piese ale echipamentului de către Client (și / sau de către o terță parte neautorizată de SITECH România) și din inițiativa sa exclusivă, nu se va datora nicio garanție. Perioada de garanție este de 12 luni și acoperă costurile pieselor recunoscute ca defecte de către vânzător, costurile forței de muncă pentru reparații și deplasările tehnicienilor direct legate de acestea. Garanția începe în ziua în care echipamentul este pus în funcțiune. Repararea sau înlocuirea pieselor, efectuată de SITECH România în baza garanției, nu are ca efect prelungirea perioadei de garanție a celorlalte componente ale echipamentului.

7.1.2 – Condițiile de garanție sunt următoarele:
SITECH România garantează vânzările sale împotriva oricărui defect ascuns, ceea ce înseamnă un defect care face obiectul vânzării impropriu utilizării sale și nu este probabil să fie detectat de Client înainte de utilizare. SITECH România va fi obligată să înlocuiască gratuit echipamentul defect, fără ca Clientul să poată solicita despăgubiri din orice motiv. Garanția se aplică numai vânzărilor care au devenit proprietatea Clientului în mod regulat. Această garanție nu acoperă deteriorarea și uzura rezultate dintr-o adaptare sau asamblare specială, anormală sau nu, a obiectului vânzării, cu excepția cazului în care a fost efectuată de SITECH România. Clientul este informat că are la dispoziție un termen de 6 luni de la descoperirea defectului ascuns pentru a iniția o acțiune în justiție în conformitate cu articolul 2254 din Codul civil. Orice defect trebuie notificat prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire către SITECH România în termen de 15 zile lucrătoare de la descoperirea acestuia. SITECH România nu poate fi trasă la răspundere pentru daunele indirecte și / sau imateriale rezultate din aceste defecte. Nu există altă clauză de garanție decât cele de mai sus: Toate lucrările efectuate de Client, folosind Obiectele vândute de SITECH România, rămân sub responsabilité.de unică și exclusivă a acestuia din urmă, iar Echipamentul second-hand este vândut fără garanție contractuală.

7.2 TERMENI:
Garanția se acordă numai după examinarea echipamentelor sau pieselor al căror defect este recunoscut de SITECH România. Alegerea între reparație sau înlocuire în garanție, precum și metodele de executare a acestor diferite operațiuni este de competența exclusivă a SITECH România. Orice echipament și/sau piesă înlocuită în conformitate cu aceste prevederi va deveni proprietatea SITECH România. În niciun caz, timpul necesar pentru repararea, schimbul, imobilizarea echipamentului și daunele rezultate nu pot duce la plata vreunei compensații sau daune de către SITECH România.

7.3 EXCLUDERI:
Garanția este exclusă pentru defecte datorate unor cazuri de forță majoră sau forță majoră. În plus, nu acoperă uzura normală, ruperea datorată utilizării necorespunzătoare, vandalismului, neglijenței, lipsei de supraveghere sau întreținere și consecințele acestora. Este exclusă pentru utilizarea echipamentului în condiții care nu respectă recomandările producătorului și / sau SITECH România.

VIII.DIAGNOSTICARE, COTAȚIE ȘI REPARAȚIE
8.1 DIAGNOSTIC:

Tehnologia înaltă a dispozitivelor comercializate de SITECH România, impune un timp mediu de diagnosticare de două ore pentru stabilirea unui deviz de reparații, în consecință, orice dispozitiv trimis pentru diagnostic trebuie să fie însoțit de plata acestor două ore fixe, în caz de neplată dispozitivul va fi returnat riscului și cheltuiala clientului nostru.

8.2 COTAȚIE ȘI REPARAȚIE: După diagnosticare, orice reparație va fi efectuată numai după returnarea ofertei acceptate. În cazul refuzului de a repara sau la opt zile după ce un avertisment de îndepărtare a dispozitivului rămâne nereușit, echipamentul va fi returnat pe riscul și cheltuiala clientului.

IX. UTILIZAREA DATELOR
Clientul este informat că echipamentul pe care îl achiziționează este probabil să fie echipat cu un modul care permite SITECH România, precum și oricăror entități care participă la furnizarea serviciilor subscrise de Client (în special companiile Caterpillar și / sau grupul TRIBLE), să colecteze date tehnice. SITECH România poate utiliza aceste date în scopul furnizării și optimizării serviciului său, analizând calitatea serviciului furnizat și funcționarea utilajelor. Aceste date nu vor fi, în general, de natură personală și pot fi transferate în afara Uniunii Europene (în special în Statele Unite). Este responsabilitatea Clientului să informeze utilizatorii fiecărui aparat în cauză cu privire la colectarea datelor și să efectueze formalitățile corespunzătoare menționate în Regulamentul general privind protecția datelor din data de 14 aprilie 2016. În cazul în care Clientul nu dorește ca aceste date tehnice să fie colectate, este responsabilitatea Clientului să raporteze acest lucru către SITECH România.

XI. REZILIEREA
În absența unei prevederi specifice, comanda va fi anulată de drept și toate sumele datorate vor deveni scadente în cazul neplății de către Client a prețului sau a unei singure rate, la sfârșitul unei perioade de 8 zile de la trimiterea unei notificări oficiale prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire care a rămas nereușită. În acest caz, echipamentul și/sau piesa trebuie returnate fără întârziere către SITECH România. Pentru Echipament, în cazul unei întârzieri în returnarea acestuia, Clientul va fi răspunzător față de SITECH România pentru o compensație de imobilizare echivalentă cu 0,50% din prețul de achiziție al Echipamentului, pe zi de întârziere, fără a aduce atingere exercitării celorlalte drepturi și căi de atac ale SITECH România.

XII. LEGEA APLICABILĂ – JURISDICȚIA
Acești Termeni și Condiții Generale sunt supuși legislației franceze. Toate litigiile privind interpretarea sau executarea oricăreia dintre aceste prevederi, în lipsa unui acord amiabil între părți, vor fi înaintate Tribunalului Comercial din Bobigny.