WorksManager

Sincronizați toate datele proiectului pe soluțiile Trimble implementate pe șantier. Aceasta este asigurarea că operatorii și topografii dvs. lucrează pe cea mai recentă versiune a proiectului. Manipularea de la distanță garantează un suport reactiv pentru echipele dvs. de teren, cu mai puține întreruperi pe șantier.

    • Schimburi de date între birou și șantier
    • Minimizarea întreruperilor pe șantier

Trimble WorksManager permite companiilor să stocheze și să partajeze cu ușurință toate datele proiectului. Conectată la sistemele TRIMBLE de pe șantier – mașini ghidate și echipamente topografice – WorksManager leagă biroul de șantier prin sincronizarea tuturor informațiilor proiectului pe echipamentele prezente pe site. Aplicația vă informează automat despre poziționarea mașinilor la fiecare 30 de secunde și actualizează proiectul pe soluțiile conectate TRIMBLE la fiecare 15 minute. Faceți din WorksManager instrumentul indispensabil în activitatea dvs. zilnică. Conectați toate soluțiile Trimble implementate pe teren:

  • Sisteme de ghidare a utilajelor
  • Echipamente topografice

Economie de timp zilnic

Nu mai este nevoie să vă deplasați pe șantier pentru a insera proiectele în echipamentele TRIMBLE și pentru a recupera datele. Sincronizarea la distanță permite geodezilor dvs. să se concentreze pe proiect și pe analiza progreselor de pe șantier.

Calitatea și conformitatea datelor

Erorile pe șantier sunt minimizate: toți participanții de pe șantier lucrează pe aceeași versiune actualizată a proiectului.

Mai puține opriri ale utilajelor 

Limitați opririle utilajelor cauzate de posibile defecțiuni sau probleme de utilizare a echipamentelor, preluând controlul de la distanță al tuturor soluțiilor TRIMBLE de pe șantier din birou, fără a fi nevoie să vă deplasați.

Monitorizare în timp real

WorksManager vă permite să cunoașteți în timp real poziționarea și starea parcului dvs. de echipamente. Astfel, puteți urmări eficient utilizarea lor, starea de funcționare și poziția lor pe șantier.

Siguranță pe șantier

Pilotarea șantierului, a echipamentelor TRIMBLE și schimbul de date se fac la distanță, limitând la maximum numărul de persoane care trebuie să fie prezente pe șantier, ceea ce vă permite să creșteți siguranța pe site. 

Alege varianta care ți se potrivește cel mai bine, departamentul nostru de vânzări te va contacta foarte repede.

Opțiuni

Instruire

SITECH România – centru de instruire aprobat – oferă o gamă de cursuri de formare menite să optimizeze utilizarea soluțiilor noastre software. Află mai multe.

Service

Suport pentru managementul schimbării, instruire, asistență din partea inginerilor noștri de producție: o gamă de servicii care vă ajută să adoptați cu ușurință tehnologiile Trimble. Află mai multe.

Réduction de la consommation de carburant grâce au guidage d’engins 

Grâce aux systèmes de guidage Trimble, réduisez l’empreinte carbone de vos chantiers. L’opérateur travaille de manière plus rapide et plus précise, il atteint la côte plus rapidement en moins de passes – et ce, d’autant plus rapidement grâce à l’asservissement hydraulique – réduisant de manière important la consommation de carburant et aide à rendre les chantiers plus verts. 

La connectivité : cœur du processus de réduction de l’empreinte carbone 

Le portail du chantier connecté Trimble WorksManager améliore l’échange de données entre le bureau et le chantier et ce, tout en réduisant considérablement le nombre de déplacement sur site grâce à ses fonctionnalités avancées :  

  • Le Remote Assistant : Prenez le contrôle à distance sur l’ensemble des matériels Trimble déployés sur chantier. Assurez le support (soit par vos soins ou bien via nos experts techniques au Support SITECH France), des compléments de formation et ce, sans avoir à vous rendre sur le chantier.  
  • Suivi de chantier : Les informations liées au projet sont synchronisées en temps réel des machines vers le bureau (avancement des travaux, respect des tolérances etc…) et du bureau vers les machines (modifications sur le projet etc…). Le suivi est optimisé, le nombre d’intervenants sur site est réduit – permettant d’améliorer à la fois la sécurité et l’empreinte carbone du chantier. 

Ați putea fi, de asemenea, interesat de aceste soluții

Software-ul dvs

Compune-ți oferta

Instruire

Service

    A cere detalii

    Înapoi

    Trimite-ne cererea ta și echipa noastră te va contacta cât mai curând posibil.

    Dl

    Dna


    Compoziția ta


    Datele cu caracter personal colectate prin intermediul website-ului www.sitech-romania.ro (denumit în continuare „Website-ul") sunt destinate să fie prelucrate de către SITECH România, operatorul de date, în scopul prelucrării cererii dumneavoastră de informații și pentru a vă cunoaște mai bine.
    Informațiile marcate cu un asterisc sunt obligatorii pentru gestionarea solicitărilor dumneavoastră.
    În conformitate cu Reglementările aplicabile privind protecția datelor cu caracter personal, aveți:
    - un drept de acces (și) rectificare, ștergere și portabilitate a datelor dumneavoastră cu caracter personal;
    - un drept de limitare și opoziție din motive legitime față de prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal;
    De asemenea, aveți dreptul de a depune o plângere împotriva unei autorități de supraveghere, precum Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal din România în cazul unei încălcări a Reglementărilor aplicabile privind protecția datelor.
    Puteți exercita aceste drepturi scriind la următoarea adresă de e-mail: dpo@monnoyeur.com.
    Cu toate acestea, opoziția dumneavoastră poate, în practică și după caz, să aibă un impact asupra cererii dumneavoastră de informații.
    Pentru mai multe informații cu privire la această prelucrare, vă facem trimitere la Politica noastră de confidențialitate.


    Close