Suport tehnic


Suport tehnic SITECH România

Pentru clienții cu un abonament activ de Asistență tehnică, oferim zilnic asistență tehnică telefonică. Acest serviciu include asistență la distanță (prin e-mail și telefon) dedicată depanării problemelor întâlnite cu aplicațiile software acoperite de contract.

Întrebările despre modul în care funcționează software-ul sau cum puteți atinge un anumit obiectiv cu software-ul nu sunt acoperite de asistența gratuită. Pentru aceste probleme, oferim suport pentru instruire online sau față în față.

CARE SUNT AVANTAJELE PENTRU TINE?

  • Rezolvarea mai rapidă a problemelor datorită manipulării de la distanță și partajării ecranului clientului
  • Reduce numărul de apeluri: cel mai adesea problemele rezolvate la primul apel
  • Fără instalare prealabilă a software-ului sau configurație prealabilă a portului pe stațiile de lucru client
  • Disponibilitate crescută a experților noștri datorită vitezei de procesare
  • Încărcarea fișierelor pentru o analiză rapidă
  • Descărcarea corecțiilor pe stațiile de lucru

Contactați asistența tehnică

+40 724 222 472

office@sitech-romania.ro

SECURITATE ÎNALTĂ Toate sesiunile de control de la distanță sunt criptate. Nicio intervenție nu poate fi făcută fără acordul dumneavoastră prealabil.

ASISTENȚĂ TEHNICĂ LA DISTANȚĂ O problemă cu laptopul? Putem opera de la distanță, rapid, ușor și în siguranță cu partajarea ecranului, schimb video, voce prin IP, transfer de fișiere, chat…

Pentru orice informații, vă rugăm să contactați departamentul nostru de vânzări prin +40 724 222 472 sau prin e-mail (formularul de mai jos).