Management de la distanță de șantier


Gestionați un șantier de la distanță, fiind totodată aproape de utilizatori - îmbunătățind productivitatea pe șantier printr-un set de soluții și servicii oferite de SITECH România.

Șantier conectat: schimb de date de birou/șantier în timp real

Gestionarea șantierelor de la distanță permite schimbul în timp real al datelor proiectului între birou și șantier. Pe șantier, toți operatorii lucrează cu o versiune actualizată a proiectului, iar la birou, proiectul 3D este actualizat automat cu datele de verificare trimise de pe utilaje.

Asistență utilizator: suport de la distanță

Utilizarea noilor tehnologii necesită un suport reactiv și cât mai aproape de utilizatori. Gestionarea la distanță asigură un suport reactiv pentru echipele dumneavoastră de pe teren, cu mai puține opriri pe șantier.

Vă sprijinim în implementarea acestor soluții

SITECH România vă ajută să implementați aceste instrumente și să utilizați eficient toate datele generate de echipele dumneavoastră de pe teren – pentru a îmbunătăți comunicarea între echipele dumneavoastră și a reduce deplasările pe șantier.

Aceste soluții vă asigură că puteți efectua formare, suport pentru utilizatori și remedierea problemelor la distanță – fie de către serviciile noastre, fie de către echipa dumneavoastră – pentru a minimiza opririle pe șantier.


Soluții

SX12: Stația Totală de Scanare

Stația Totală și Scannerul All-In-One pentru Topografie Stația totală de scanare SX12 combină o stație totală și un scanner într-un singur instrument superior. Obțineți tot ce aveți nevoie de la o stație totală robotică, împreună cu scanare laser 3D de înaltă calitate și imagini.
WorksManager

Sincronizați toate datele proiectului pe soluțiile Trimble implementate pe șantier. Aceasta este asigurarea că operatorii și topografii dvs. lucrează pe cea mai recentă versiune a proiectului. Manipularea de la distanță garantează un suport reactiv pentru echipele dvs. de teren, cu mai puține întreruperi pe șantier. Schimburi de date între birou și șantier Minimizarea întreruperilor pe șantier
Trimble Business Center

Trimble Business Center este un software care îmbină topografia suprafeței terenului, proiectarea 3D a proiectului, producția de planuri, măsurători și macheta digitală. Este un instrument indispensabil pentru toate domeniile din lucrările publice, pentru a reduce erorile costisitoare, a planifica și optimiza mișcările de pământ și a lua deciziile corecte. Pregătiți-vă datele pentru șantier.
Trimble Stratus

Exploatarea măsurătorilor fotogrammetrice nu a fost niciodată atât de simplă. Zborurile dronelor dumneavoastră sunt procesate de noi într-un timp record și restituite pe o platformă securizată și intuitivă. Astfel, vă puteți dedica timpul exploatării datelor și programării următoarelor operațiuni în jurul unui model digital al șantierelor dumneavoastră. Aceste rapoarte vă vor facilita luarea deciziilor și vor susține întâlnirile de facturare/declarare cu clientul dumneavoastră. Urmărirea avansării ștaierului  Realizați măsurători topografice mai frecvent și mai rapid.

Instruire

Instruire și Suport Tehnic pentru Sistemele Trimble

Instruire dedicată pentru utilizarea eficientă a sistemelor de ghidare a utilajelor, echipamentelor topografice și software-urilor Trimble, asigurând succesul proiectelor dvs. de construcții

Servicii

Lucrări exterioare

Pentru a răspunde eficient și rapid la cererile de instalare și depanare a sistemelor de ghidare Trimble pe utilajele tale, serviciul Lucrări Exterioare al SITECH România dispune de resurse umane și tehnice performante în toată România.
Vânzare aparatură second hand

Beneficiați de ofertele noastre de ocazie pe o gamă largă de echipamente de ghidare și echipamente topografice în timpul zilelor noastre #SITECHDeals. Detaliile operațiunii și lista echipamentelor disponibile sunt prezentate în taburile de mai jos. Toate componentele sau echipamentele second-hand au fost verificate de echipa noastră de tehnicieni certificați.
Închiriere de echipamente

O investiție controlată în totalitate Vă oferim o gamă de soluții Trimble pe care le puteți închiria în funcție de proiectele dvs. Îți controlezi astfel investiția deoarece îți vei realiza proiectele cu cele mai noi tehnologii Trimble: sisteme de ghidare sau echipamente topografice, fără a fi nevoie să investești.

Testimoniale


PORR: Implementare BIM în proiecte de infrastructură

PORR România Parteneriatul dintre PORR România și Trimble Civil Construction are deja o istorie de 5 ani și a început odată cu decizia de a implementa BIM – Building Information Modeling în proiectele de infrastructură. PORR România a schimbat modul tradițional de lucru în construcții cu ajutorul platformelor Quadri și Trimble Connect, îmbunătățind calitatea și…
Primul sistem Trimble Earthworks 3D instalat în România

Dimex 2000 Compania Trimble, reprezentată în România de SITECH România Construction Technology, anunță succesul primei implementări a platformei Trimble Earthworks în România obținut de compania bistrițeană Dimex 2000.
Lucrați mai inteligent, mai rapid și mai profitabil cu tehnologiile Trimble

MITHRAS BUILD SITECH România în colaborare cu Bergerat Monnoyeur vă prezintă soluția personalizată pentru clientul nostru, MITHRAS BUILD. Utilaje CAT achiziționate în sistem RPO – închiriere cu posibilitate de cumpărare Sisteme de ghidare automată Trimble 3D pentru gredere și buldozere Rezultat: Maxim de productivitate și precizie cu utilaje CAT și tehnologii Trimble

Contactează-ne


Soluții și servicii software pentru a vă sprijini în tranziția digitală a întregului ciclu de viață al proiectelor dumneavoastră, de la proiectare la construcție și întreținere.

Contactați-ne pentru mai multe informații despre soluțiile și serviciile noastre.


    Datele cu caracter personal colectate prin intermediul website-ului www.sitech-romania.ro (denumit în continuare „Website-ul") sunt destinate să fie prelucrate de către SITECH România, operatorul de date, în scopul prelucrării cererii dumneavoastră de informații și pentru a vă cunoaște mai bine.
    Informațiile marcate cu un asterisc sunt obligatorii pentru gestionarea solicitărilor dumneavoastră.
    În conformitate cu Reglementările aplicabile privind protecția datelor cu caracter personal, aveți:
    - un drept de acces (și) rectificare, ștergere și portabilitate a datelor dumneavoastră cu caracter personal;
    - un drept de limitare și opoziție din motive legitime față de prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal;
    De asemenea, aveți dreptul de a depune o plângere împotriva unei autorități de supraveghere, precum Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal din România în cazul unei încălcări a Reglementărilor aplicabile privind protecția datelor.
    Puteți exercita aceste drepturi scriind la următoarea adresă de e-mail: dpo@monnoyeur.com.
    Cu toate acestea, opoziția dumneavoastră poate, în practică și după caz, să aibă un impact asupra cererii dumneavoastră de informații.
    Pentru mai multe informații cu privire la această prelucrare, vă facem trimitere la Politica noastră de confidențialitate.