Trimiteți de la distanță modele gata de construcție către utilaje și echipele de topografie din teren și gestionați activele tehnologice pe șantiere, pentru a vă asigura că proiectele dvs. sunt pe drumul cel bun.
Eliminați timpul de deplasare din ziua dvs. Știți unde se află utilajele și echipele de topografie și pe ce proiecte lucrează, fără a părăsi biroul. Rezolvați problemele din teren direct din birou pentru a susține eficient echipa oriunde vă aflați și reacționați rapid când lucrurile nu merg conform planului.
Software-ul Trimble WorksManager asigură că sunteți întotdeauna conectat și la zi prin transferuri automate de date către și dinspre dispozitivele din teren. Urmăriți locația dispozitivelor și rezolvați problemele de la distanță pentru a menține lucrările pe drumul cel bun și pentru a reduce costurile.
Management și transfer de proiecte
Transferați cu ușurință date către și dinspre dispozitive prin internet cu software-ul de gestionare a datelor WorksManager. Rezolvați problemele de la distanță, de oriunde v-ați afla.
Monitorizarea activităților
Urmăriți locația dispozitivelor și utilajelor dvs. Un panou de control intuitiv oferă o privire de ansamblu asupra activelor digitale și a informațiilor despre proiecte. Managerii de date de construcție pot vizualiza informațiile oriunde s-ar afla, pe șantier sau în birou.
Asistență de la distanță
Conectați-vă de la distanță la utilaje pentru a rezolva problemele și a susține echipa de pe teren. Reacționați rapid cu cele mai recente informații disponibile.
Partajarea dispozitivelor
Reduceți costurile utilizând dispozitive subcontractate și închiriate în propriul cont WorksManager. Partajați datele pe toate dispozitivele implicate într-un proiect și gestionați-le într-un singur loc centralizat, indiferent dacă le dețineți sau sunt partajate cu dvs.
Gestionarea mai bună a datelor
Trimiteți automat proiectele către utilaje când ajung pe șantier și arhivați versiunile învechite când sunt publicate noi proiecte. Actualizați firmware-ul dispozitivelor dvs. și arhivați întregi proiecte, eliminând datele de pe toate dispozitivele, totul cu un singur click. Eliberați spațiu pe dispozitivele de teren în timp ce stocați în siguranță datele în cloud. Definiți roluri de utilizator pentru a oferi tuturor acces la proiect, dar limitați cine poate edita și face modificări.
Alege varianta care ți se potrivește cel mai bine, departamentul nostru de vânzări te va contacta foarte repede.
SITECH România – centru de instruire aprobat – oferă o gamă de cursuri de formare concepute pentru a optimiza utilizarea sistemelor dumneavoastră de ghidare.
Suport pentru managementul schimbărilor, instruire, asistență telefonică, contracte de service: o gamă de servicii care vă ajută să adoptați cu ușurință tehnologiile Trimble.
TinySurveyor - Soluția robotică de ultimă generație pentru topografie și infrastructură TinySurveyor este un instrument de înaltă precizie, revoluționar, care redefinește...
Mai multe informațiiTrimble T100 este cea mai recentă tabletă de înaltă performanță de la Trimble. Este dotată cu o ergonomie optimizată care...
Mai multe informațiiSistemul 3D PCS900 pentru Finisoare este un sistem 3D care automatizează aplicarea asfaltului pentru toate tipurile de finisoare. Această soluție...
Mai multe informațiiSistemul de ghidare 2D pentru nivelator permite controlul altimetriei și înclinării lamei. Măsurarea înclinării laterale este de asemenea posibilă cu...
Mai multe informațiiSistemul de ghidare 3D GCS900 permite cunoașterea poziției exacte a colțurilor lamei buldozerului pe proiectul 3D. Astfel, permite o precizie...
Mai multe informații